Sunday 5 June 2011

Kalsium penting untuk tulang anda ??

Kita selalu dikhabarkan dengan kepentingan kalsium untuk tulang. Tetapi sejauh manakah kalsium yang diambil boleh menjamin postur badan kita senantiasa dalam keadaan yang betul dan tidak bongkok? 


Adakah anda mendapat cukup kalsium dari multi-vitamins?

Anda akan mendapat sedikit kalsium tetapi tidak cukup untuk keperluan harian. Baca label yang tertera pada multi-vitamins anda. 



Adakah menopos memberi kesan kepada keperluan kalsium seharian?

Apabila wanita memasuki alam menopos, badan akan mengeluarkan kurang hormon estrogen. Kurangnya estrogen bermaksud ada risiko osteoporosis. Osteoporosis bermaksud tulang semakin menipis. Tulang akan menjadi lemah dan rapuh. Penting untuk anda menghalang daripada tulang menjadi rapuh.


Bagaimana PB menolong anda selain daripada mengambil kalsium?

Susu atau multi-vitamins sahaja tidak mencukupi. Adakah anda tahu bahawa tabiat berjalan dengan tidak betul atau duduk dengan cara yang tidak betul juga mempercepatkan proses bongkok? 

PB dapat mengekalkan postur badan yang betul. Sokongan pada keluli memori yang membuatkan anda duduk dan berdiri dengan betul dan ini dapat mengelakkan anda bongkok cepat sebelum waktunya. Malah, PB sebenarnya menghalang anda daripada bongkok!




Tunggu apa lagi? Segera dapatkan PB corset dengan harga yang berpatutan! Cegah sebelum terlewat!
call me A.S.A.P NOW !!
0138862240

 





No comments:

Post a Comment